Elengedhetelen az ingatlanközvetítő szakmában!
Bátran használd a technika adta lehetőségeket!
Nincs elveszett ügyfél
Napról napra, hónapról hónapra növeld bevételed!
Segít, hogy még emberibbé válj, és mihamarabb felépüljön az a bizonyos BIZALMI HÍD!
Ügyfeleivel bárhol, bármikor képesek lesznek a dokumentumainkat aláírni.
Csökkenti az ökológiai lábnyomunkat azáltal, hogy minimálisra csökkenti az irodán belüli papír használatát, így védi a környezetet.
Minden beépített dokumentumunk (megbízások, megtekintési nyilatkozat, vételi szándéknyilatkozat, ár-módositás…), ügyvédek által ellenőrzöttek, megfelelnek minden jogi előírásnak, egyszerűsítettek, könnyen elfogadtathatóak. Lehetőség van saját dokumentumok integrálására is.
Dokumentumainkat érintőképernyős telefonon, illetve táblagépen is aláírhatja. Az aláírásokat azonnal hitelesítjük, amik utána magánokiratként funkcionálnak.
Ügyfelei részére elektronikusan is számlázhat.
Rendszerünk segitségével nem kell, hogy a helyszinen tartózkodjon a megbízást aláiró személy, illetve az ár-módositások is azonnal elvégezhetőek, aláirhatóak távollévőként is, és az aláírást követően rendszerünk a hozzátartozó megbizáshoz csatolja - nincs szükség másra, csak egy érintőképernyős telefonra, vagy egy táblagépre!
Az összes interakcióról az érdekelt feleket azonnal tájékoztatja SMS-ben, illetve EMAIL-en, és szükség esetén csatolja az időbélyegzővel lezárt, hitelesített, aláírt dokumentumokat is.
1 órán belül.
Minden, a dokumentumokkal kapcsolatos momentum dátumhoz köthető a belső naptári rendszerünkben, ami szinkronizálódik a google naptárával.
Az irodavezetők grafikonok és számok segítségével átláthatóan és könnyen ellenőrizhetik a kollégák munkáját.
Rendszerünkön keresztül folyamatosan tarthatja ügyfeleivel a kapcsolatot számos kapcsolati ponton keresztül, ezáltal egyre több ajánlást, vagy visszatérő ügyfelet generálhat. (Pl. Bónusz ajánlási rendszer) A DIIR évente átlagosan 10-15x kommunikál aktuális és korábbi ügyfeleivel, konfigurálhatóan, de teljesen automatizált folyamatokon keresztül. Az ingatlanközvetítő évi átlag 350-400 emberrel (tulajdonosok, ügyfelek) veszi fel a kapcsolatot. Rnedszerünknek köszönhetően megsokszorozhatja a későbbiekben visszatérő ügyfelek számát!
Platformunk által minden mozzanat nyomonkövethetővé és könnyen átláthatóvá, a későbbiekben is könnyen ellenőrizhetővé válik. (Például egy adott ingatlant mikor melyik ügyfél nézte meg, melyik kolléga által…stb.) Megszüntetjük az irodai papír-káoszt!
Az EDITOR-ral az integrált dokumentumokon felül saját szerződést, nyilatkozatot, egyéb dokumentumot hozhatsz létre szabadon szerkezhető tartalommal.
Görzsöny Péter István EV.
1117 Budapest
Baranyai utca 20.
56765252-1-43
Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk. Ezen tárolt adatok a felhasználói élményt javítják. Az oldal további böngészésével elfogadja a cookie-k használatát.
Rendben, elfogadom.