DIIR - Digitális INgatlanos Információs RendszerDigitális Ingatlanos
Információs Rendszer

Általános Szerződési Feltételek

Tartalomjegyzék

1.Meghatározások
2.A Szolgáltató adatai
3.Az ÁSZF hatálya, módosítása, értelmezése
4.A szerződés létrejöttének lépései
5.A szerződés tárgya
6.Felek együttműködése
7.A szerződés módosítása
8.A szerződés megszűnésének esetei
9.Szerződésszegés
10.Tiltott magatartások
11.A szolgáltatás
12.Adatkezelés
13.A szolgáltatási díj

Hatályos: 2019. 04. hó 15. napjától

1.Meghatározások

Adat jelenti a Szerződés keretében a Felhasználók által a Szolgáltató rendelkezésére bocsátott adatot, tényt vagy információt, ide nem értve a Felhasználók által megadott személyes adatokat.

ÁFAjelenti a Magyarországon mindenkor hatályos általános forgalmi adót.

ÁSZFjelenti a jelen okiratot, amely tartalmazza a Szolgáltató és a Felhasználó között létrejövő Szerződés általános szerződési feltételeit.

Ekertv.jelenti az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényt.

Elektronikus számlajelenti az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény előírásainak megfelelően kiállított elektronikus számlát.

Felekjelenti a Szolgáltatót és a Felhasználót együttesen.

Felhasználójelenti azt a nem természetes személyt, jogi személyt, amely a jelen ÁSZF szerint a Szolgáltatóval Szerződést köt.

Felületjelenti a http://www.diir.hu weboldalt.

Grt.jelenti a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvényt.

Ingatlanjelenti azt a dolgot, amely a magyar jog szabályai szerint az ingatlan nyilvántartásban ingatlanként került vagy kerülhet feltüntetésre.

Jognyilatkozatjelenti a Szerződés keletkezésére, módosítására és megszűnésére irányuló akaratnyilatkozatot.

Korm. rendeletjelenti a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletet.

Ptk.jelenti a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényt.

Regisztrációjelenti a Felhasználó által a Felületen létrehozott felhasználói fiókot.

Szerződésjelenti a Szolgáltató és a Felhasználó között az ÁSZF szerint létrejött szerződést.

Szolgáltatójelenti aGörzsöny Péter István EV.(1117 Budapest Baranyai utca 20.. / 56765252-1-43  / Nyilvántartási száma: 55455730

Szolgáltatásjelenti a jelen ÁSZF-ben meghatározott szolgáltatásokat.

Szolgáltatási díjjelenti a Felhasználó által az adott díjköteles Szolgáltatás igénybevételéért a Szolgáltatónak fizetett díjat.Szjt.jelenti a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvényt.

Weboldaljelenti azokat az internetes honlapokat, amelyeken keresztül a Felhasználók a Szolgáltatásokat igénybe vehetik

2. A Szolgáltató adatai

Szolgáltató neve: Görzsöny Péter EV
Szolgáltató székhelye: 1117. Bp. Baranyai utca 20.
Szolgáltató cégjegyzékszáma: 01 09 339914

Szolgáltató adószáma: 

Szolgáltatót nyilvántartó bíróság:Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Szolgáltató telefonszáma: +36 30 283 4949

Szolgáltató e-mail címe: info@diir.hu

Ügyfélszolgálat elérhetőségei: +36 30 283 4949

Ügyfélszolgálat nyitva tartása: 10:00-17:00 (H-P)

Tárhely szolgáltatás biztosítója: DIMA.hu Kft.

3. Az ÁSZF hatálya, módosítása, értelmezése

3.1. Az ÁSZF hatálya a Szolgáltatóra és a Felhasználókra terjed ki. A Felhasználók kizárólag jogi személyek lehetnek.

3.2. Az ÁSZF határozza meg azokat a jogokat és kötelezettségeket, amelyek megilletik, illetve terhelik a Szolgáltatót és a Felhasználót, a Szolgáltatás nyújtása, valamint igénybevétele során.

3.3. Amennyiben a Felhasználó a weboldal szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a szolgáltatási csomag kiválasztását követően, az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Felhasználója között.

3.4. Ha a Felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a weboldal szolgáltatásait.

3.5. Az ÁSZF az újonnan megkötött Szerződések tekintetében a közzététel napjától hatályos.

3.6. A Szolgáltató – a Felhasználók előzetes értesítése mellett – jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan, írásban módosítani. Előzetes értesítésnek minősül, ha a Szolgáltató a módosításokat kiemelve tartalmazó ÁSZF szövegét a Felületeken közzéteszi.

3.7. A Szolgáltató a mindenkor hatályos ÁSZF-et a weboldalon, http://www.diir.hu teszi közzé és elérhetővé. A Szolgáltató – a visszakövethetőség és átláthatóság érdekében – valamennyi hatályos ÁSZF-et elérhetővé tesz PDF formátumban, amelyek a következő linken tekinthetők meg: https://www.diir.hu/aszf/

3.8. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok irányadók, így különösen a Ptk., a Grt., az Ekertv., az Szjt. és a Korm. rendelet.

4. A szerződés létrejöttének lépései

4.1. A szolgáltatás használatának első lépése a regisztrációs folyamat. A Felhasználó a weboldalon található „Regisztráció” menüpontra kattintással indíthatja meg a regisztrációt. A felületen megjelenő ablak megnyílását követően a Felhasználó köteles megadni az iroda nevét, az aláírásra jogosult személy adatait (név, érvényes e-mail cím, telefonszám), a cég adatait (cég neve, telephelye, adószáma, telephely cím, számlázási cím).

4.2. A regisztrációs folyamat lényege, hogy kiszűrésre kerüljenek azok a Felhasználók, akik abból a célból regisztrálnak, hogy a szolgáltatást lemásolják, azt adaptálják.

4.3. A sikeres regisztrációt követően, a Felhasználó regisztrációs kérelme beérkezik a Szolgáltatóhoz, amely kérelem vagy elfogadásra, vagy elutasításra kerül. A regisztrációs kérelem beérkezését követően a Szolgáltató levelet küld a Felhasználó által megadott e-mail címre, amelyben tájékoztatja a Felhasználót a kérelem elbírálásáról.

4.4. Amennyiben a Szolgáltató által visszaküldött tájékoztatás a regisztrációs kérelem elfogadását tartalmazza, lehetőséget kap arra, hogy a weboldalon bejelentkezzen a cégnév / e-mail cím segítségével, illetve az első alkalommal megadott jelszóval - amit a bejelentkezések alkalmával fog használni. A Felhasználó ezt követően tudja a weboldalon a szolgáltatások közül kiválasztani a számára megfelelő csomagot, amelyet igénybe kíván venni.

4.5. A szolgáltatás csomag kiválasztását követően, a weboldalon megjelenik a „Fizetés” menüpont, valamint az „Általános Szerződési Feltételek elfogadása” menüpont, aminek kipipálásával jön létre a szerződés.

4.6. Az így létrejött szerződés elválaszthatatlan részét képezi jelen ÁSZF.

5. A szerződés tárgya

5.1. A Szerződés – amennyiben az ÁSZF eltérően nem rendelkezik – keretszerződésnek minősül.

5.2. A Szerződés alapján a Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben meghatározott, díjköteles Szolgáltatások nyújtására, a Felhasználó pedig szolgáltatási díj fizetésére köteles.

6. Felek együttműködése

6.1. A Felek a Szerződés időtartama alatt kötelesek a jogszabályok és az ÁSZF rendelkezéseinek, valamint az alapvető közösségi és erkölcsi normák betartására.

6.2. A Felek kötelesek a Szerződés időtartama alatt a polgári jog általános szabályainak megfelelően jóhiszeműen és tisztességesen eljárni. A Felek kötelesek a jogszabályokban és az ÁSZF-ben meghatározott jogokat rendeltetésszerűen gyakorolni, egyszersmind kötelesek a joggal való visszaélés tilalmának követelményéhez tartani magukat.

6.3. A Felek a Szerződés megkötése, fennállása és megszűnése, illetve a jogok gyakorlása és a kötelezettségek teljesítése során kötelesek egymással együttműködni, továbbá kötelesek egymást a Szerződéshez kapcsolódó lényeges körülményekről haladéktalanul tájékoztatni.

6.4. A Szolgáltató tevékenységének és Szolgáltatásainak alapvető célja, hogy a felületen Ingatlan közvetítő Irodák igényeit kiszolgálja és érdekeiket védje, illetve kapcsolatot teremtsen az Ingatlan Közvetítő Irodák, mint Felhasználók között. Minderre tekintettel a Felhasználók kötelesek a Szolgáltatásokat ezen célok figyelembevétele és tiszteletben tartása mellett igénybe venni; a Szolgáltatások ezen céloktól eltérő használata nem megengedett.

6.5. Esetleges – a Szolgáltató által korábban nem észlelt – a rendszer megfelelő működését gátló funprogramhibák jelzése a Szolgáltató irányába.

7. A szerződés módosítása

7.1. A Felhasználó a Szerződéskötés során megadott adatait egyoldalúan is jogosult módosítani a Felületen.

8. A szerződés megszűnésének esetei

8.1. A Felhasználó a szerződést indokolási kötelezettség nélkül bármikor felmondhatja. Regisztrációval rendelkező Felhasználó esetében a Szerződés megszüntetésének módja a Regisztráció törlése. A szerződés lejáratától számított 30 nap után automatikusan megszűnik.

8.2. A Szolgáltató a szerződést kizárólag az ÁSZF-ben meghatározott esetekben azonnali hatályú felmondással szüntetheti meg. Regisztrációval rendelkező Felhasználó esetében a szerződés megszüntetésének módja a regisztráció törlése.

8.3. Amennyiben a Szolgáltató azonnali hatállyal szünteti meg a szerződést, a Szolgáltató jogosult a Felhasználót a felületek használatától – telefonszámon, e-mail címen, IP címen keresztül történő elérhetetlenné tétellel – eltiltani.

8.4. A Szolgáltató jogosult az ismételt szerződéskötést megtagadni olyan Felhasználókkal, amelyek szerződését azonnali hatályú felmondással szüntette meg.

8.5. A Szolgáltató azonnali hatályú felmondással szünteti meg a szerződést, amennyiben a Felhasználó olyan magatartást tanúsít, ami nem minősül etikusnak vagy erkölcsösnek, valamint, ha a Felhasználó nem jogszerűen jár el. Ebben az esetben a Szolgáltató mondja fel a szerződést a Felhasználóval.

8.6. Amennyiben a Felhasználó a havi szolgáltatási díjat, a Szolgáltató ismételt felszólításának ellenére nem teljesíti, a fizetési határidő lejáratától számított 30. napon a szerződés megszűnik. A szerződés megszűnése esetén, a Felhasználó a továbbiakban a weboldal szolgáltatásait nem tudja újra igénybe venni, a weboldal nem engedélyezi a részére a belépést.

9. Szerződésszegés

9.1.AFelhasználó szerződésszegést követ el, amennyiben a jogszabályok vagy aSzerződés rendelkezéseit megsérti, függetlenül attól, hogy az neki felróhatóvagy sem.

10. Tiltott magatartások

10.1. A jelen fejezetben meghatározott, tiltott magatartásformák kizárólag példálózó jellegűek, a Szolgáltatások igénybevételével összefüggésben semmilyen magatartás nem megengedett, amely jogszabályba vagy a Szerződés bármely rendelkezésébe ütközik.

10.2. A tiltott magatartások tanúsításával a Felhasználó szerződésszegést valósít meg, amelyekkel összefüggésben a Szolgáltató a 8. fejezetben meghatározott jogkövetkezményeket alkalmazhatja.

10.3. Tilos (azaz a Felhasználó nem jogosult):

10.3.1. A felületek tartalmát, illetve egyes részeit adaptálni vagy visszafejteni.

10.3.2. A Szolgáltató kifejezett hozzájárulása nélkül az olyan alkalmazás (szoftver) használata, amellyel a Felület vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető (pl. keresőrobot, vagy bármely más visszafejtő alkalmazása).

10.3.3. A Felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen, a felületek – szolgáltatások – céljától eltérő módon történő létesítése.

10.3.4. A felületeken használt felhasználónevet és/vagy jelszót harmadik fél számára kiadni.

10.3.5. A Szolgáltatásokat bármilyen formában a Szolgáltató írásbeli hozzájárulása nélkül ingyenesen vagy ellenérték fejében értékesíteni, átruházni vagy a Szolgáltató ügyfeleit bármilyen formában arra ösztönözni, hogy – a Szolgáltatási Díjak kikerülése végett – a Szerződésüket szüntessék meg és több Felhasználó egy Felhasználó Szerződése alatt hirdessen a Felületen, vagy ilyen módon vegyen igénybe Szolgáltatást.

10.3.6.A Szolgáltatóval (Szolgáltató munkatársaival) történő szóbeli vagy írásbeli kommunikáció során, valamint a Felület bármely kommunikációs felületén a sértő, bántó, agresszív, vulgáris, szexuális, politikai vagy egyébként a jó erkölcsbe ütköző, illetve a mindennapi kommunikációban elvárttól és szokásostól jelentősen eltérő kommunikációs magatartás, stílus. Amennyiben a felsorolt magatartásokat bármely Felhasználó megvalósítja, úgy a Szolgáltató jogosult a Szerződést azonnal felmondani.

11. A szolgáltatások

11.1. A regisztrációval nem rendelkező Felhasználók által a Szolgáltatások nem vehetőek igénybe, a weboldalon történő böngészés azonban elérhető.

11.2. A sikeres regisztrációt követően, a regisztrációs kérelem elutasítását követően a Szolgáltatások nem elérhetőek, weboldal azon a szinten marad használható, mint a regisztráció előtt.

11.3. A sikeres regisztrációt követően, a regisztrációs kérelem elfogadása után válik elérhetővé a Felhasználó részére a szolgáltatási csomagok közüli választási lehetőség.

11.4. A Felhasználó által igényelt szolgáltatási csomag kijelölésével, a sikeres fizetés, és ÁSZF elfogadást követően válik teljes terjedelmében elérhetővé és használhatóvá a szolgáltatás a Felhasználók részére.

11.5. Az alábbi szolgáltatások nyújtását kínálja a Szolgáltató:

11.5.1.Emailen történő értesítések, és hírlevelek
A Szolgáltató biztosítja a Felhasználó számára, hogy amennyiben az általuk értékesíteni kívánt ingatlanokkal kapcsolatban (pl. megtekintések, árcsökkenés, mikor és melyik ingatlan közvetítő tekintette meg az adott ingatlant…születésnap, névnap, ünnepek, promóciós levelek…stb.) arról a rendszer e-mail útján tájékoztatást küld.

11.5.2.Belső statisztikai rendszer
A belső statisztikai rendszer lehetővé teszi a Felhasználó Ingatlan Közvetítő Irodák részére a náluk dolgozó munkatársak munkájának nyomon követését, ellenőrzését, sikerességének mérését.

11.5.3.Elektronikus számlázás
Az elektronikus számlázás keretében a Szolgáltató a Felhasználó részére minden hónap 10. napjáig elektronikus számlát állít ki a szolgáltatási csomag havi vagy negyedéves díjáról.

11.5.4.Tulajdoni lap lekérés
A tulajdoni lap lekérésének funkciója lehetőséget ad a Felhasználók részére arra, hogy az adott ingatlan tulajdoni lapját lekérhesse rendszerünkön keresztül, ezzel még több információt adva a Felhasználók kezébe.

11.5.5.Dokumentumok hitelesítése
A dokumentumok hitelesítése körében a Szolgáltató az e-papír rendszeren keresztül hitelesíti a dokumentumokat. Az iratok hitelesítése távolról történik. A hitelesítésre váró dokumentumok beküldésre kerülnek az irodavezető részére, aki engedélyezteti annak hitelesítését, majd az e-papír szolgáltatás hitelesíti a Szolgáltató irányába. Az így hitelesített dokumentumok kinyomtatás esetén elvesztik hitelességüket.

11.5.6.Naptárfunkciók
Az ingatlanokkal kapcsolatos interakciók megjelenítése naptári nézetben is.

11.5.7.Teendők
Az ingatlan-értékesítéssel kapcsolatos teendők megjelenítése.

12. Adatkezelés

12.1.A Szolgáltató kijelenti, hogy a tevékenysége során tudomására jutott adatokat a hatályos jogszabályoknak megfelelően rögzíti, tárolja, kezeli és semmisíti meg. A Felhasználók által megadott cégadatok közhitelesek, azokat az elektronikus formában elért cégjegyzék is rögzíti, amelynek tartalmát bárki megismerheti.

13. A szolgáltatási díj

13.1. A mindenkori szolgáltatási díjakat az ÁSZF 1. számú melléklete tartalmazza. (kell egy ilyen melléklet, melyik szolgáltatási csomag mennyibe kerül havonta, negyedévente…)

13.2. A Szolgáltató jogosult a szolgáltatási díjakat egyoldalúan módosítani.

13.3. A Szolgáltató a módosított vagy újonnan bevezetett Szolgáltatási Díjakat a Felületen közzéteszi és azok a módosítás vagy bevezetés közzétételét követő naptól hatályosak azzal, hogy azokat a kizárólag a hatálybalépést követően igénybe vett Szolgáltatásokra kell alkalmazni.

13.4. A Felhasználó az általa igénybe vett szolgáltatási csomag ellenértékeként a szolgáltatási díjat minden hónap vagy negyedév (csomagtól függően) lejárata előtti dátumáig megfizetni.

13.5. Amennyiben a Felhasználó a szolgáltatási díjat annak esedékességekor nem teljesíti, a Szolgáltató fizetési felszólítást küld a Felhasználó által megadott e-mail címre. A fizetés nem teljesítése esetén, a szerződés további 30 napig él a Felek között azzal, hogy a Felhasználó részére a szolgáltatáshoz való hozzáférése korlátozottá válik. Ha a fizetési kötelezettségét a Felhasználó nem teljesíti úgy a szerződés a 30. napon megszűnik.

13.6. A Szolgáltató automatikusan tájékoztatást küld a Felhasználó részére, abban az esetben, ha a Felhasználó előfizetése rövidesen lejár, valamint, hogy lehetősége van annak megújítására.

13.7. Szolgáltatási díj fizetése – kártyás, nem átutalás (Barion-on keresztül)

Cégadatok

Görzsöny Péter István EV.

1117 Budapest
Baranyai utca 20.

56765252-1-43

Lépjen velünk kapcsolatba

+36 (30) 283 4949

info@diir.hu

Copyright © diir.hu • 2018

Cookie-kezelés

Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk. Ezen tárolt adatok a felhasználói élményt javítják. Az oldal további böngészésével elfogadja a cookie-k használatát.

Rendben, elfogadom.